keskiviikko 10. kesäkuuta 2009

Rukouspyyntöjä

Kommenttilaatikkoon tuli tällaisia esirukouspyyntöjä

Jättäisin tänne pari esirukouspyyntöä läheisteni puolesta:
- Hätäesirukouspyyntö perheen puolesta, jolla taloudellisesti hyvin tiukkaa. Vakavat sairaudet ja henkinen pahoinvointi painavat erityisesti perheen äitiä. Tämä kipeä tilanne on jatkunut jo kauan, tilannetta hankaloittavat myös vaikeat ulkopuolelta tulevat ihmissuhdevaikeudet. Jumala, auta tätä perhettä - he huutavat Sinun nimeäsi avuksi nyt, kun voimat tuntuvat olevan täysin lopussa... Kiitos, että kuulet rukouksemme!
- Rukouspyyntö myös erään ihmisen puolesta, jolla on joitakin kipeitä asioita elämässään ja nämä asiat koskettavat monia tämän ihmisen läheisistä. Jumala, kiitos että Sinä tiedät mistä on kysymys..
Kiitollisin, odottavin rukousterveisin,
sisko

3 kommenttia:

  1. Oikeuksiani on poljettu vammaisuuteni takia. Olen asiasta järkyttynyt ja syvästi loukkaantunut. Rukoilkaa tilanteen puolesta, että Herran tahto tapahtuu ja sen ihmisen mikä oikeuksiani polki, silmät avautuvat näkemään totuuden siitä, että vammasillakin on samat oikeudet kuin terveillä. Olen kertonut asiasta ihmiselle johon luotan. Ja sillä ihmisellä on oikeus sanoa asiasta ihmiselle joka kohteli väärin. Rukoilkaa, että se ihminen tapaa jossakin sen joka kohteli minua väärin ja ystävällisesti neuvoo ja opastaa siinä miten minuun tulisi suhtautua. Suurimmaksi osaksi kuitenkin minua on kohdeltu hyvin. Kiittäkää Herraa siitä.

    VastaaPoista
  2. Pistänpä tuonne rukoushuokausblogiin myös tämän vetoomuksesi, Corgipupunen. Siunauksin Kirsi

    VastaaPoista
  3. Rukouspyyntö uskovan tytön puolesta joka seurustelee ja suhde vie maailmaan.
    Kaverissa narsistisia piirteitä ja on manipuloiva. Jeesuksen verihaavojen tähden pelasta tyttö.
    Kiitos rukouksista, Jeesus sinua siunatkoon!

    VastaaPoista